wii + OS

Blev inte mycket dricka för mej inte. :P Var ju nästan bara daniel som drack. ^^ haha! men vi spelade wii och sen satte vi i mario kart till gamecube och spelade det ett tag sen råkade matte och andrea riva ner min dator i golvet så jag blev lite pissed off så då slutade jag dricka. Hann bara få i mej 2 groggar innan jag slutade... men men.. sen drog david, ninni, matte och andrea så då kollade vi på OS. :) Hade svin kul och skrattade åt Daniel som pratade som fan. :P han var rätt jobbig också. ^^ haha! Vi såg på när Sverige tog ett guld och ett brons och fan vad spännande det blev. :) Vi satt typ och skrek och grejer...

Nu har Emma och Danile dragit hemåt så nu är jag ensam så jag sitter och skriver på min trasiga dator. :/ blää... Måste ju lämna in den nu och jag tänker inte betala! Det vet jag ju iaf... Nu ska jag kolla på mer OS och äta och sen blir det väl sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0