God morgon gott folk!

Hade en kul kväll på lanet igår. :) Jag, Christoffer, Junior, Rolle, Daniel, André och Björn var väl dom som var där mest men annars så var J-O med mycket också och Fesk och David var med en liten stund och Ninni, Matte och Andrea var och hälsade på typ och Christer också. :O Så det blev rätt mycket folk ett tag. :) Kulkul. Jag var faktiskt inte sämst alla gånger på alla spel. ^^ Men för det mesta var jag nog det haha. Blev gryyymt hungrig på natten iaf så idag blir det nog att ta med massäck. ^^

Får väl ta med chips eftersom en undersökning visar att man inte blir fet av att äta fett.. Som jag tycker låter dumt men vi får väl hoppas. :) Annars går det åt skogen med min "bantning" eller vad man ska kalla det. :P

Det här inlägget blev väldigt ointressant nu känner jag men ni får nöja er med Emmas roliga historia om typ halva våran barndom eller nåt. :P Hon borde skriva en bom om oss. :P

Nu ska jag leka lite mer med internet innan jag äter och gör mej iordning för att åka ut till sälboda igen och inte ha internet. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0