Praktikanten Marri.

Jag borde vara med i ica reklamen nu när jag snart är praktikant. :) Det verkade bra på veterinären och så. :) Fick en guidad tur ungefär. ^^ Läskigt med frysen med döda djur i och grejer. :O Jag har ju inte kollat i den än men det lär jag nog få göra. :O Hoppas jag slipper. ^^ Förutom allt med döda djur och sånt så verkade allt annat trevligt iaf. :) Hon som jag ska ha som handledare var jätte trevlig och pratade mycket så jag kommer nog att trivas. ^^

Har fått min invite till Voddler nu med. :O Var inne på det förut men orkade inte se nån film just nu ändå. :P Lite tråkigt att man inte kan typ söka på filmer och sånt men det fanns en del filmer som jag gillar och som jag skulle vilja se så får nog kolla på några nån dag. :P Kanske kan koppla datorn till teven på mitt rum så jag kan kolla med lite större bild också.

Imorgon blir det ut med Emma, Ninni, Helena, Garre och David, som jag kanske redan skrivit i bloggen? jag har inte så bra minne hehe. Men jag och Emma måste först göra våran lilla helmlis som blir en liten överaskning för dom andra som ska med ut. ^^ Nästa helg kanske vi ska ut i mammas bil också. xD Bara för att den är så töntig typ. Och eftersom man bara kan spela typ vanliga cd skivor och sånt och det är ju knappt nåt ljud i bilen så ska vi ta med våra cd skivor från när vi var små typ som spice girls, dr bombay och massa blandade skivor. :P hehe det bölir nog jävligt kul. :P Så om det finns någon som inte skäms för att köre en bil som ser ut som en groda så är det fritt fram att vara chaufför åt oss. ^^ haha.

Innan jag ska ut imorgon får vi hit lite folk på middag också. :) Gott och trevligt blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0