Emma!

Oj nu kommer hon bli glad när jag har hennes namn som rubrik! Och med ett utropstecken efter och allt. Hon måste verkligen känna sej hedrad nu! Och anledningen till att hon får vara min rubrik idag är ju för att hon kommer hem idag. Jag ska åka och hämta henne vid tåget i kväll. Jag är snel hest!

Har just kommit ur duschen också. kände att det var dags att göra sej iordning och klä på sej snart. jag är inte så snabb nu för tiden när jag är arbetslös och allt.

Nu ska jag fixa håret och sånt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Dagens höjdpunkt! Förväntar mig att du står med ballonger och en stor "välkommen hem Emma" skylt :D

2010-03-23 @ 22:45:36
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0