paket

Idag var jag på möte kl 11.00 så jag gick upp ganska tidigt idag. Sen drog jag till banken och fixade nytt bankkort fast jag kommer inte hinna få det innan påsk tyvärr. Så jag får väl se hur jag gör med alla pengar på Elmia på fredag. Sen köpte jag salt och vattenberedning till akvariet och syrsor till Esmeralda (min spindel). Sen gick jag och kollade på skor och jag förälskade mej i ett par adidas eller vad det var. men jag hade bara med mej 220kr så jag kunde inte köpa dom så jag går kanske ner imorgon och köper dom. jag måste ha dom iaf! Sen åkte jag till Nöjesbutiken och hämtade ut mitt paket från Bubbleroom. Så nu har jag 3 nya bhar och 2 par leggings. yaay! Marri er klad hest nu!

Får väl se vad som händer ikväll men Emma kanske kommer hit sen och leker med mej. Det är bara 7 dagar tills hon lämnar mej nu! amagad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0