sjukis

idag var Christoffer hemma från skolan eftersom han är sjuk. :P Fast han är inte speciellt sjuk igentligen men han hade ont i halsen och huvet så för mej räknas han som sjuk. :) Jag åkte och klippte luggen på morgonen och sen drog jag tillbaka till Christoffer och vi har haft en jätte mysig dag. :) Vi var på skroten och massa ställen och letade efter en blinkers till Christoffers bil och sen var vi hos Råååååland en stund och sen drog vi och åt på McDonalds. :) Efter det drog vi hem och myste resten av dagen. :) trevligt. sen skulle han tvätta bilen så jag drog hem en stund.. Sen åkte jag tillbaka till han men jag började må väldigt dålig och fick ont i magen så jag valde att sova hemma inatt.. :( Får väl träffa han imorgon istället. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0