Söndag

hade kul i fredags. Orkar inte berätta om det här. :P Hände nog inte nåt speciellt heller..

Igår var jag med Christoffer hela dagen först var vi hos mej och var bakfulla och åt pizza och sånna standard saker för en bakfylledag! Sen åkte vi hem till honom för dom hade kalas eftersom Marie fyllde 18. Efter kalaset åkte vi till Ahlis och lekte med han lite. Vi drog ut till hans garage och hämtade BMWn och åkte runt på stan typ hela kvällen var på McDonalds och lite sånt. Sen vid kl 1 på natten eller nåt så small det till som fan under bilen så vi fick stanna i stadsparken. Då hade drivknuten eller nåt lossnat när vi körde så då tog vi oss ingen stans med den bilen mer så vi gick upp och tog mammas clio och drog ut till garaget igen för att hämta verktyg och sånt och sen tog vi 940n där ifårn och tillbaka till stadsparken igen och fixade bilen och så fick vi köra ut den till garaget igen när den gick att köra igen. ^^ Sen blev det nog för oss så vi drog hem och la oss. Ganska händelserik lördag även om vi var nyktra. haha.

Idag vaknade jag vid 11 eller nåt gick upp och gjorde mej iordning lite och sen jagade jag upp Christoffer ur sängen och körde hem honom och sen åkte jag och Mamma till Kronan och fikade. Vi åt friterad banan med glass. det var gott även om det låter lite skumt. Dom har iaf fått lära sej det på thaimatkursen. Sen spelade jag och Pernilla wii och sen gick vi ut och satt i solen ett tag innan vi åkte hemåt.

Nu ska jag slappa resten av dagen hade jag tänkt. Ska se en film ikväll tror jag som verkade bra.

Nöjd nu Emma? ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

japp

2010-05-03 @ 04:22:01
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0