GAAAAAAAAAAAAAH!

Gissa om jag kommer ha mardrömmar inatt! Först kändes det som filmen "wrong turn" ungefär på jobbet. inavel med andra ord haha! Vill inte skriva mer om det här för jag vill inte hålla på med mobbing av stackars oskyldiga (skumma) folk. Jag är ju ingen Kissie heller. ;)

Sen när jag åkte hem och gick på UM så fick jag prata med en finsk tant med SKÄGGSTUBB!!!!! Kunde inte kolla på nåt annat än stubbet. usch stackars henne. ^^

Så kan det gå.. men men. Denna veterinären ringde ju inte heller så jag hoppas den ringer imorgon för jag måste ju ha tid innan USA! För mamma har ju ingen bil eftersom jag tar min bil till Oslo. men har dom ingen bra tid så får jag väl ringa till färjesta eller nåt då annars får det vänta till september och det vill jag ju hellst inte! lilla voffen <3

13 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0