lapplisor

Måste avreagera mej lite! Jag fick just böter för att jag stog 2 m för nära en korsning. dom har ju gjort alla parkeringar här utanför till korttidsparkeringar nu så man får bara stå där i 2 timmar annars blir det böter. Så nu måste man stå längs vägen. Men det finns inte plats för speciellt många där så det skiter sej ju också. Så man ska hellst parkera i stadspaken eller nåt men där kan man ju inte ha bilen på helger och nätter för då slår dom ju sönder dom. Men då tycker jag att komunen kan betala för allt stulet ljud, alla sönderslagna rutor, inhoppade tak och insparkade dörrar som man har sett på andra bilar som stått där på helgen.

men jag får väl betala mina 300 kr och prostituera mej så jag har råd med alla kommande böter för jag tänker inte parkera i stadsparken eller på andra sidan stan för då kan jag lika gärna sälja bilen.

Nu ska jag ladda ner Avatar som tröst. Serien alltså inte dom blåa skumma sakerna som jag hatar. Måste se filmen snart också. The last airbender alltså. Undrar om den hade hetat Avatar om inte dom hade gjort Avatar innan dom gjorde den? störande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0