lügg

Gick upp strax innan 12 idag och gjorde mej iordning och sen drog jag till stallet vid 13.30 typ och så prövade jag att rida lüggen <3 Han är så sjukt sööt juu hihi. Efter jag ridit klart åkte jag ner till andra stallet och pratade med Sillen, melina och Jeanett och sen blev jag med Jeanett upp till fallet och hämtade hö och stog där och stre med Daniel och Louise att tag och Lista och Stina kom förbi också och stre. Sen höll jag på att frysa fötterna av mej så vi åkte tillbaka ner och bärde in höet och sen gick jag in i stallet och stre lite till innan jag skjutsade hem Sill och åkte hem och åt maaat. mums.

Nu ligger jag på sängen under täcket med duntofflor på mej och försöker få upp värmen lite. ^^ Tror jag ska ringa till hon som har ormmat strax och se om jag kan komma och shoppa loss lite idag haha. Har ju slut på pinkisar! Och sputnik är nog hungrig nu tror jag för hon har varit lite sur när jag har hanterat henne på sistonde. men hon biter iaf inte! Duktig liten orm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0