onödigt

Gick upp kl 9 idag! åkte på möte kl 10 och det tog en kvart och sen var det klart så det kändes värdelöst att gå upp för iaf. Sen hem gick ut med Ballen och sen in och kryma ner i sängen igen! Gött. Låg där och pillade på datorn lite och värmde mej under täcket. Sen drog jag upp och ringde Sill och sen åt jag frukost och lite så. Tog med mej Ballen och åkte och hämtade Sill och åkte ut till stallet och kollade på när Melina longerade Picasso. Sen upp till nästa stall och så blev det en Promenad. Melina red barbacka på Jerry och jag, Sillen och Ballen gick. :) Skjutsade hem Sillen och åkte hem och åt mat.

Sen kom David och Ninni hit och hämtade lite mat till kotten och så kollade dom på mitt lilla zoo. Nu ska jag nog ta med dator och täcke till teven och sitta där och dryga resten av dagen. Mamma skulle köpa med choklad till mej också. :) Inte för att jag behöver det men!! Jag har ju iaf brännt lite kalorier idag så jag kan ju få unna mej lite godis nu tycker jag. Det var längesen jag åt godis nu! Duktiga lilla jag. :D

Blir väl rida någon dag under helgen eller nåt och behandla sputnik imorgon. På måndag blir det leka med Sussie. :D Vi har ju inte setts på ett tag nu så vi har inte ens bytt julklappar! haha. liiiiiite efter sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0