nattdopp!

Har varit iväg och badat med Melina, Stina och en till som jag för tillfället har glömt namnet på. haha sorry. Det var inte så skönt i vattnet som vi trodde och det var ganska kallt i luften också. Jobbigt. Jag var typ livrädd också för det var så mörkt ute ^^

Min solbränna är ju lagomt snygg också för i början av dagen så smörjde jag ju bara min påni så man ser typ exakt vart på armen  solkrämen har varit och var den inte har varit. hihi. Men känner jag min hud rätt så är snart det mesta av brännan borta och då kommer det inte synas.

Nu ska jag och Douglas sätta på nåt bra barnprogram att somna till. hihi. Fast Douglas sover ju redan men jag kan ju somna till det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0