muh

Im bored. Inget nytt precis. Vad hittar man på?

Har kollat på harry potter och de vises sten under kvällen. tänkte jag skulle kolla på alla filmerna. Vet inte varför jag kom på det men men. vet inte ens vilka jag sett och inte sett typ.

Kollar på Phineas och Ferb just nu men jag har ju sett detta avsnittet typ 100 gånger så det är lite tråkigt. Vill att dom ska börja visa Lloyd i rymden och Dave barbaren igen! Varför slutar dom visa dom bästa programmen typ? tycker det har blivit för många otecknade dåliga serier nu och den nya stitch serien är ju också skit. Par i kungar suger ju totalt iaf hatar det. Och totaly spice! Och vart har kim possible tagit vägen? gaaaaah! ge mej mina älskade barnprogram tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0