Öppet kylskåp!

Igår hjälpte jag Martin med hans nya terrarium och målade och lekte med gips och grejer. Sen grillade vi och lite sånt. Och idag har jag fått jobb i 3 veckor från måndag. :) Gött. Har även varit på skrotkalles auktion idag det var skoj. Ville ha bokbussen och göra om till partybuss. hihi. Fanns massa fina bilar och grejer som jag ville ha men jag är ju fattig så jag kunde ändå inte köpa nåt. Sen drog vi till Melins och fixade så jag har nyckel när jag ska jobba och sen till Centret och pratade lite med Sussie och kollade på miss värmland grejen och skrattade åt dom som gick där och skämde ut sej. ^^ Det var även en tjej som "sjöng" med. Hon var inge bra tyckte jag och desutom mimade hon och så började musiken hacka så då sket hon i det och avbröt sitt framträdande. haha det var skit komiskt!

Sen åkte jag hem och kollade min bil som dom nu har försökt sno grillen av så nu är den helt trasig också. Ringde Melina och löste det med -.- Jävla idioter. Sen in och så åkte mamma och handlade lite mums tills ikväll och lite mat sen åt vi pch när vi skulle plocka bort så lossnade kylskåpsdörren!!!!! Vad är oddsen för det? Så nu har vi ingen dörr på kylen. -.- jackpott (Y). Så nu väntar vi på att sekuritas ska komma hit och lösa det haha. Både jag och mamma kollade all alkohol först men det var bara en piña kolada flaska och matolja som gick sönder. tack och lov för att jägermeister har tjockt glas på sina flaskor <3

Nu ska jag gå ut med Douglas sen ska jag kolla bb avsnittet jag missade igår och sen blir det eurovision resten av kvällen tillsammans med hundar, mamma och chips <3

tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0