Ballen+Douglas+Avalon= :)

Igår hade jag med mej båda hundarna till Martin. Först var Avalon lite sur men det är ju inget nytt. Fruntimmer alltså... ehm.. men sen blev hon lite mindre pmsig och så gick hundarna ihop. :)

Imorse när jag vaknade gick jag ut med alla 3 hundarna på en gång. Det var lite kaos! Men dom blev rastade och det var ju det som var meningen. ^^ Sen om jag hade 3 hundar som drog åt alla möjliga håll är en annan sak och jag hoppas inte allt för många såg mej hahaha! Åkte in på melins innan jag åkte hem också. Ballen och Douglas var med såklart. :D ballen fick en ny kompis. han är ju kompis med alla som ger han något gott. <3

Nu ska jag nog kolla på thundercats ett tag och äta kakor. :) Lägger nog upp lite USA bilder senare idag också om jag orkar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0