Fredag.

Igår jobbade jag och hade en relativt bra dag på jobbet även om det är drygt att vara helt ensam. Men jag drog upp volymen på radion och då gick allt snabbt och smidigt. Dock hade jag lite problem på morgonen med strömmen haha! Men men det ska ju alltid vara något som krånglar när jag jobbar ensam har jag märkt! Efter jobbet lekte jag med Martin. Han var och tatuerade sej och sen kollade vi på idol. :)

Idag börjar ju Arvikamârten också. :) Får se vad det blir ikväll. Först ska jag iaf besikta bilen så vi får väl se om det kommer ett glatt eller argt inlägg här snart. ;) Tur jag har lys melk iaf <3

Kommentarer
Postat av: emma

omg! jag ska äta mig fet på lysmelk om 4 veckor!!

2011-09-30 @ 19:38:53
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0