jassåru

Nu har dom gjort om på blogg.se så nu blev det lite rörigt i mitt huvud.
 
Idag kan jag ju lugnt påstå att det hänt endel! Dom i butiken brevid hittade en liten rädd kattunge under massa pallar utanför butiken som dom tog med sej och hade inne ett tag men sen släppte dom ut den igen och då gömde den sej under min bil och bara satt och skrek. Så blödig som man är gick jag ut och hämtade den lilla fisen som troligen inte är 12 veckor än och borde inte få gå ute ensam! Han fick mat inne hos oss som han kastade sej över! Försökte efterlysa en ägare på facebook men det är svårt att hitta ägare på omärkta katter! Tycker folk ska tänka på det om dom tycker om sina husdjur!!!
 
Nu bor kissen hos min mamma! Och där får han nog stanna. Han är lite halt på ett bakben också men verkar inte allvarligt så vi får väl hoppas att han slipper åka till veterinären. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0