trött.

Borde kanske redan gått och lagt mej men sitter uppe än efter att jag sett 2 skräckfilmer och druckit cola <3 är så sjukt sugen på att få en hel helg och bara vila upp mej men det verkar inte hända på ett bra tag för när jag väl kommer få en hel helg måste man ju passa på att göra allt som man inte hunnit med när man jobbar. känns bara som jag aldrig är hemma längre och när jag är ledig så är jag ju bara det en dag och det känns inte ens som jag varit ledig då. dom flesta av gångerna jag är ledig åker jag ju dessutom till djursjukhuset med douglas så det tar ju upp hela dagen.

blir galen snart. har inte ens kunnat klippa håret iår eftersom jag aldrig haft tid. snart tar jag kökssaxen och bara klipper av mej skiten för jag känner mej så grymt ful när mitt hår bara växt ut. 8 månader sen jag klippte mej sist...

nej nu ska jag sova så jag orkar jobba fredag söndag och sen måndag till torsdag nästa vecka för sen blir det djursjukhuset på fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0