nu går det mot bättre tider ^^

För inte alls längesen fick Martin ett positivt samtal om arbetsintervju. :) jag håller tummarna och hoppas det går bra och så. Och lite efter det ringer en gubbe som nu är nere i källaren och kollar på pannan. :) Förhoppningsvis är det inget större fel på den och då kanske vi har varmvatten snart. :) känns som en riktigt bra dag idag. Albin har inte bajsat sen igår heller så jag hoppas han inte är förstoppad istället nu. men han åt all mat idag så jag hoppas han är på bättringsvägen nu.

Var ju på dop igår också. Då bestämde jag mej för att inte döpa mina barn! Så det var väl också en ganska bra dag. Dessutom fick vi jätte god smörgåsbuffe och sen massor av kakor av olika slag! Kändes som jag gick upp ca 25kilo men gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0