awesome helg!

Helgen var super. :) På fredagen blev det Palle och Timmys som numera har en ny meny som kallas Tubojugend med extra kuk. ;) William blev ju bästis med Timmys personalen direkt han kom dit haha. Vi pratade även älg med skumma tyskar som åt fläsk!

På lördagsmorgonen var det bara att gå upp kl 8 och göra sej iordning för paintball. alla var ju lagomt pigga för det då... Men mitt lag vann och det är ju huvudsaken. Finfina blåmärken har jag fått också. :) På kvällen blev det party hos David. Massa folk. :) Och sen ner på brygga för att se Graveyard. Vakterna verkade tro att vi var nåt farligt gäng och höll sej nära oss hela tiden haha. Sen tog jag och martin med oss tony och gick hem och åt pizza och sov.

Söndagen blev ett besök hos Ellis och en tur till Ingestrand i regnet sen var det slut på det roliga.

Får väl leta upp lite bilder att lägga upp här med om jag hittar kameran. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0