tjabba

blåser kallt som fan ute idag. usch. men mysigt att det är massa snö nu iaf. måste få med martin ut på lite längdskidor snart :) idag har man slappat och sen följde jag med eva-lena och hämtade ena ungen på skolan sen blev det massa fika hos henne. när jag kom hem stog polisen här utanför så prataade lite med dom och sen rasta hundar och nu sitter jag och douglas och huttrar under filten. ska snart ta och diska lite. måste ju vara fint här på söndag när våra mammor kommer på fika :)

längtar till imorgon för då blir det utgång med tj charlottenberg och anders :) blir förfest hos daniel sen vidare och äta mat på the oven och sen bowling på rajjens :) tror det blir en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill med ;) måste nästa bli med i tj bara för å få festa med er ibland :P

2014-01-17 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0