Söndag.

Idag är det 2 år och 11 månader för mej och älskling. :) Snart 3 år. :) Är faktiskt inte så farligt bakis idag som jag trodde jag skulle bli. :P men men. Det var svin kul igår. :) Åkte televerkarn med Andrea och Daniel. :) Och Råååååland körde. Träffade massa kul folk fast för det mesta åkte vi bil och sjöng.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade imorse och var uppe och pratade med mamma och Anne-Louise som var här inatt. :P Sen åkte dom bort till vart hon nu bor typ vid gbg. :P Så jag är ensam hemma några dagar. Efter jag hade pratat med dom lite gick jag och la mej hos Christoffer igen som verkade vara helt död. :P Men han vaknade han med till slut. :P Sen har vi mest låge i sängen hela dagen och kollat på teve. Men sen åkte han hem och lekte med saftblandaren till televerkarn eller nåt. ^^ Så jag har kollat på teve lite till. ^^ Yaaay jag har ett sånt kul liv. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0