städat. :)

Det blev inget ridande igår så jag städade mitt rum istället. :P inte det roligaste jag gjort kanske men det behövdes verkligen. :P städade ur min garderob och byrån och städade upp pch möblerade om hela rummet så nu ser det någorlunda normalt ut. :P Men snart är det väl stökigt igen skulle jag tro. :P

Min nya mobil som jag har beställt har inte kommit än heller. :O Jag vill ha den nuuu! För er som undrar har jag beställt en SonyEricsson W995 :D min gamla mobil bara låser sej hela tiden så jag tycker det är dags för en ny nu. :P

Sen blir det nog rida Josefin eftersom det inte blev nåt igår. :O Men vi får se om Christine hör av sej snart. :D
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0