snöööö.

Jao det är inte lite snö idag. :P Jag och sussie och Lisa körde fast rätt rejält också. :P men det är svårt att beskriva här men det tog iaf väldigt lång tid för oss att komma loss men lite av det beror ju på att vi stog och skrattade och åt glass innan vi gjorde så mycket. :P haha jävligt roligt hade vi iaf och tack till vaktmästaren som körde upp bilen för backen sen. ;) jag hade fan inte vågar prova det igen tror jag. :P hahaha. ska aldrig mer åka ner där när det är snö. :O inte för att jag ville det idag heller men den jävla gubben hade ju parkerat så jag inte kunde vända. :( han kan suga kuk och äta upp sin röv sen kan han bränna sina kulor med 100 ciggaretter och slicka på porr sven!!!

hejdå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0