Tälta på skolgården.

ja då är det ju klasskampen då. :P Måste ju göra massa dumma saker för att få poäng. :P Så inatt blir det tälta på skolgården då. :D Jag, sandra och lisa är nog dom enda från klassen som ska göra det. :P men men. Fordon, Industri, Barnochfritid och bygg ska tälta också har jag hört. :P får väl se sen vilka som kommer. :P Ska ta med vin också man fryser inte så mycket om man är full. :P och min bil tar jag också med mej. ska med sandra och handla sen också hamburgare och bröd, dressing och engångsgrill. :P blir gott det. :D längtar inte tills imorgon när jag ska vakna upp på skolan och ha prov i samhäll på morgonen bakfull och trött. :P om jag nu ens har nyktrat till då. :D usch vad långt det här inlägget blev. just det jag måste ju duscha och göra mej iordning på skolan imorgon också och förbereda mej inför töntdagen imorgon. För er som inte fattar så ska man klä ut sej till tönt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0