Piltur <3

kanske stannar några dagar till och målar åt berit. vi skulle få betalt sa hon så vi får se när vi åker hem. åker iaf hem innan helgen. :)

Idag skulle vi löshoppa Piltur. ^^ Det är bara jag som tycker om han för han är tydligen galen. :P Får köpa han för slaktpris om jag vill men jag vet inte om jag vågar sätta mej på den. ^^ när vi löshoppade honom så var han lite sepe så han hoppade över staketet på paddocken så det gick sönder sen hämtade vi honom och så gjorde han samma sak igen... när vi skulle fånga honom så sprang han runt hela hagen som några av hästarna står i och JÄVLAR vilken tölt han har. :O Han får INTE gå till slakt. :O och sen hoppade han in i hagen och vi fick jaga honom ett bra tag innan vi fick tag på galningen. :) Men fin är han och jag vill ha honom! men jag vill inte rida in honom själv. ^^ någon som erbjuder sej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0