tråkblogg.

Har tråkigt som fan och ingen social inne på msn nu. :/ Blää.. Börjar tröttna på att vara ensam här nu. jag vill aldrig bo ensam vill jag lova fan vad tråkgit. Har bara varit ensam i 2 dagar och ändå känns det som jag ska döö. :P Katten är den enda som är social men han börjar bli jobbig nu han går och spinner och försöker få uppmärksamhet så jag knappt kan blogga ens. :P

Jaja. Jag har ju julmust iaf. :P Och Christoffers choklad men jag vill inte äta av den för jag är inte sugen på choklad och så kanske han blir lessen. :P haha nej då. :P han verkar ju inte vilja ha den eftersom den fick ligga kvar här. ^^ Det här inlägget måste ju vara det mest ointressanta i hela min blogg skulle jag tro. :P

Kan inte nån vara lite social? :O:O Annars går jag nog och lägger mej snart. :O Måste ju ändå upp tidigt imorgon för dom jävla gubbarna kommer ju då. :O Får väl gå och flytta på kaffebryggaren nu så dom inte stör sej på den imorgon.

godnatt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0