Karlstad.

Jag var i Karlstad med älskling idag. :O Vi försökte hitta vinterjackor men ingen av oss hittade en. :P Lite synd men men. Sen kom Emma och gick med oss lite och vi åt på McDonalds och i Karlstad har dom fanta exotiska frukter dricka. :O Det vill jag att dom ska ha i Arvika också. :O Får gå dit och klaga på dom!! Christoffer köpte en mask inför halloweenfesten. :) Han har fixat den lite också nu så den är lite coolare än den var innan.  haha. Just det vi var inne på Pets också innan vi åkte hem. :O Min mal som jag ville ha var nog såld. :O Så nu får jag ingen Lennart.

Nu sitter jag bara och drygar framför Christoffers dator. :P Har just kollat på Idol. ^^ Men nu måste jag ju vänta typ en timme innan man får veta vem som åkte ut. :O Så det blir väl bara sitta här och slappa tills då. :P Imorgon blir det åka bil. :)

Jag kan inte bestämma mej vad jag ska klä ut mej till på halloween heller. :O Om någon har nåt roligt, kul eller coolt förslag så är det bara att skriva en kommentar eller nåt. ^^ hehe. det behöver ju inte vara nåt traditionellt läskigt som häxa, liemannen och djävulen som alla andra klär ut sej till på halloween. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0