Bullar!

Dagen började med att jag jagade upp Christoffer ur sängen för att jag ville spela wii med honom. Så vi åt frukost och sen spelade vi tills han tröttnade. Sen började Mamma baka bullar! Jag älskar Mammas vaniljbullar! Mycket godare med vaniljbullar än kanelbullar! Har faktiskt bara ätit 4 än så länge! Det måste vara lite rekord eller nåt men det beror nog mest på att jag har spelat så mycket wii idag att jag inte haft mer tid att äta bullar. Men jag ska nog gå och ta några fler snart!

Mamma är iväg på sin thaimatkurs nu så jag får säkert någon god thaimat när hon kommer hem också. mumsi. Nu ska jag gå och ta mej några bullar och sen ska jag nog hoppa in i duschen en sväng. Sen kanske jag kopplar in dom nya högtalarna som jag nyss var och hämtade.

Imorgon blir det party hos Gaers. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0