Elmia

Igår var jag ju på elmia som emma skrev. Vi kom inte iväg i tid men det var ganska väntat. Eftersom jag är förkyld så blev jag självklart hes på vägen dit eftersom jag sjöng med i musiken. Så jag är ätte hes nu och det är jätte jobbigt att prata eftersom jag måste ta i som fan för att det ska komma nåt ljud alls. Om jag pratar som vanligt kommer det inget ljud. Jag tror ni kan räkna ut vad jag gjorde på Elmia så det skriver jag inget om. Ska lägga upp några bilder men jag glömde min väska och allt i Daniels bil så jag får hämta det först. Blev ju rätt bakis när jag gick omkrign inne på Elmia för jag drack ju inget där förutom vatten och cola. Så på hemvägen fick man dricka sprit igen så bakfyllan försvann. När vi kom hem till stan åkte vi mera bil men vi bytte chaufför till Emil istället för Jessica.

Nu har jag fått lock i öronen så jag typ inte hör nåt. Jävligt jobbigt. Men nu ska jag inte blogga mer för jag ska fortsätta sova, vila, nysa, snyta mej och vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0