Skärpning Marri!

Nu har jag fått mitt första klagomål på bloggen. haha! Man vill ju inte ha missnöjda "kunder"! Nu får jag skärpa mej! Även om det bara var Emma som klagade. haha!

Idag är jag ensam hemma! Mamma har åkt iväg till Linköping över helgen.

Dagen idag började med att Christoffer tvingade upp mej ur sängen sen duschade vi och sen skjutsade jag runt han i hela arvika för att han skulle fråga nåt på 100 ställen eller nåt. Sen körde jag hem han så jag äntligen fick komma hem och äta frukost. Efter frukosten åkte mamma iväg så nu är jag ensam resten av helgen! Vet inte om det är kul eller tråkigt men det märks. Har iaf godis och sånt som jag inte tänker dela med mej av. :D yaay!

Nu ska jag skynda mej ut med Ballen för det ser ut att bli regn snart och jag vill hinna gå ut innan det.

Kommentarer
Postat av: Emma

ett till klagomål! Skriv inte om godis! finns inget gott här :/

2010-04-23 @ 13:45:17
URL: http://takbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0