Charlottenberg

Idag vaknade jag kl 12 av sms ^^ Sov kanske lite väl länge men det gör ju inget eftersom jag ändå är arbetslös! haha. Sen upp och satte på julradio! Kan inte leva utan att den står på hela dagarna. haha. Sen gjorde jag mej iordning och lite sånt och satt och var lite slö vid datorn och sånt som vanligt sen åkte jag till Sussie. :) När jag kom hem till henne så var inte hon hemma så jag satt och kollade på backhoppning på teve med Viggo. Trevligt. men sen kom sussie och då blev det till centret men det enda jag köpte var råttpinkisar till ormarna så dom kan få mat imorgon. Måste köpa julklappar snart så jag inte får panik när det närmar sej jul. ^^

Nu ska jag gå och mata Rupert och sen ska jag sätta mej och slöa framför datorn igen och vänta på att mamma ska gå ut så jag blir ensam hemma. gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0