Duktig Marri och Spök. :)

Vaknade och tvingade mej själv att gå upp ur sängen efter 20 min snoozande efter att väckarklockfan ringde. Sen stack jag till stallet och där var Melina och Christine. trevligt med sällskap i stallet. Sen drog christine ut och red jerry medans jag gjorde klart i stallet och gjorde iordning lilla spök som inte ville komma in först! elak hest. Sen gick jag iväg och red han på banan. :) Han var väldigt duktig idag och jag kunde jobba lite mer med han utan att han krånglade och försökte slänga av mej! Han gjorde bara några småsaker i början men sen skötte han sej riktigt bra.

Sen red jag tillbaka till stallet och klädde av han och släppte ut han och sånt och sen åkte jag ner och sa hej till Melina i hennes stall och sen åkte vi upp till vårat stall igen och lämnade en sadel och sen åkte jag hem. :) Så nu ska jag försöka få upp värmen i kroppen lite och sen äta lite mat! Är sjukt hungrig. Äter ju aldrig frukost innan jag drar till stallet för jag är så trött på morgonen.

fan vad man blir på bra humör när det går framåt ska fortsätta vara på såhär bra humör resten av dagen också! men nu måste jag sluta skriva och gå och få av mej dom här hästluktande kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0