gokväll

Imorse vaknade jag av min väckarklocka och efter en stund gick jag upp och åkte till stallet. Kallt som fan var det!! Red spök på banan idag för att se om han hade blivit bättre men han krånglade med mej och stannade och sparkade bakuter hela tiden. Så idag var det inte så jätte kul att rida. När jag kom tillbaka till stallet skyndade jag mej att göra allt klart och släppte ut lilla spök igen och sen åkte jag till Nöjesbutiken och hämtade min mobil! Så nu har jag suttit och lekt med den ett tag. ^^ Lite jobbig är den men jag vänjer mej väl snart skulle jag tro. :) Måste nog skaffa nåt skydd till den tror jag för annars har jag nog repat displayen innan veckan är slut eller nåt.

Imorgon är det fredag också.. Denna veckan gick väldigt fort tycker jag. men nu ska jag fortsätta lekamed min telefon och lyssna på julradio.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0