Uggla

Jag tror jag var en uggla i mitt förra liv. Eller något annat nattaktivt djur. Jag är pigg som en piggelin just nu och klockan är 04.30 men under dagen var jag trött som fan.. Jävligt jobbigt. Men det spelar ingen roll om jag lägger mej tidigt heller för jag kan ju inte sova i vilket fall.

Nu inatt har jag iaf skypat först med Emma, Elin, Björn och Adam. Det var ju lite kul att man kan skypa många på samma gång på det nya skype ^^ Sen skypade jag med emma tills nu typ. Ställde väckarklockan på kvart i 10 nu också. Kommer väl vilja döda den när den ringer skulle jag tro. hihi.

nej nu måste jag försöka att sova iaf.. det är ju snart morgon.. Eller det är det väl redan men. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0