Mormor

Nu har jag blivit mormor igen. :) jag var ju tvungen att döda mina förra sjuka barnbarn så nu har jag fått nya. ^^ Och bara så ni inte tror att jag dödar barn så kan jag ju berätta att det är fiskyngel jag pratar om.. 5 stycken har jag hittat iaf. :) Sött.

Gick upp ganska tidigt idag och kokade ägg och åt frukost. Sen ringde jag och pratade med mamma. :P Och sen fiskade jag runt i akvariet. Sen har jag bara suttit här och tråkat.. Är hungrig också fast jag åt en stor frukost men får nog äta igen snart. Intresseklubben antecknar eller nåt. hehe. idag ska jag nog inte göra nåt speciellt tror jag.. Kanske blogga extra mycket för imorgon lämnar jag ju in min dator så jag kommer nog inte orka blogga för då måste jag ta mammas eller den feta datorn och det orkar jag inte. :P kanske bloggar om jag är hos Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0