Bombade i skogen!

Jag och Emma var ute och gick med hundarna förut. Det har blivit ganska varmt ute också. :( Tråkigt! Vill inte ha slask! Men men.. Iaf så blev vi bombade hela tiden av Tall-ibanerna. :O Som vi så fyndigt hittade på. :P As läskigt. ^^

Mitt wii fit plus kom idag också. :) Mamma kom in och väckte mej före 11 och sa det. :P Så jag tog mej upp ur sängen rätt fort idag, gick ut med hunden, duschade och åkte till arbetsförmedlingen... Lämnade en lapp till försäkringskassan och hämtade en lapp på arbetsförmedlinge. :P Hatar att gå dit. :P När jag kom hem testade jag mitt wii fit och sen åt jag frukost och spelade lite mer. ^^ Nu är jag sliten. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0