Brumbrum

Körde igår. :p Självklart skulle det krångla massa. :P Juniors ljud krånglade så vi fick byta till televerkarn men självklart var alla nycklar till den hos mej och bilen hos christoffer så vi fick låna hans mammas bil för att hämta nycklarna för juniors bil hade dåligt med bensin. :P haha jävla krångel. :P så nu har jag kört saab!!! Som jag hade lovat mej själv att aldrig göra. :O oh no! men men. ^^ ingen annan var ju i skick för att köra bil så hade inte så mycket annat att välja på. :P

Hade ganska kul för det mesta iaf. :P Det var kul när jag fick hänggas också xD haha! Man måste varit med för att förstå hur kul det var. :P Kom hem vid halv 6 iaf. :) Då var det skönt att sova kan jag lova för jag var trööööööött!

Idag blir det kalas för min moster som fyller år på tisdag. :P Så det blir väl nån god mat och fika och sånt sen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0