Lan helgen slut.

Nu har jag sovit ut efter igår. Vi var inte där så länge igår tycker jag vi åkte hem vid 3 typ. Jag var knappt trött då så det var lite tråkigt. :P Men men.. Jag ägde på warcraft igår iaf. ^^ hehe. Nu ska jag fan svara på alla frågor i emmas "brev" till mej. xD

Svar på emmas brev i punkt form:

Hej Emma.
  • Jag mår bra.
  • Jag var inte nykter på nyår.
  • Ja, Jag hade kul på lan. :D
  • Jag vill spela wii med dej nån dag. :D
  • Min favoritfärg är rosa <3
  • Vet inte vad jag ska göra nästa helg
  • vet inte om jag vill med dej ut heller. ^^
  • Igår var jag på lan och innan det åt jag mat och duschade och köpte godis och chips.
  • Vi kan vara vänner ändå för jag åt ju också godis. :D
  • Ja, vi kan nog gå ut med hundarna imorgon.

Så nu har jag svarat på allt med ett frågetecken efter hehe. Nu vill jag snart åka hem och spela wii för jag saknar det nu. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0