städa...

har städat ur hela akvariet nu. -.- jag och Emma dödade alla fiskar förut. :P Vi blev skiträdda för räkorna när dom hoppade och grejer och Frippe med. :P han var galen. :P hehe.. Sen har jag tömt ur allt vatten gjort rent alla saker som var i det kokat gruset osv.. Nu ska jag snart hälla i gruset igen och hälla i vatten och sånt. :P Sen är det bara att hoppas att det inte kommer tillbaka och att mina nya fiskar trivs bättre än dom som blev sjuka. :P så till helgen blir det en resa till Petz i skåre och handla nya fiskar. :) yaay! Älskar petz. :D

Nej nu ska jag gå och fortsätta så jag kan slappa sen och förbereda mej på att köra massa bil imorgon. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0