Wii

Här kommer min fina saga om mitt wii köp:

Började med att jag letade på pricerunner efter ett rimligt pris vilket jag tyckte att cdon.com hade så jag beställde det där ifrån. När jag fick det var allt som vanligt jag kopplade in det och så, sen när jag satte i spelet så bara dog skiten och den gick inte att få igång igen. cdon.com har ingen telefon kundtjänst utan man kan bara mejla in vilket sög hårt fasten det stog på sidan att det skulle vara snabbare än med telefon.. Så vi mejlade och mejlade och mejlade och fick svar på helt andra frågor än dom vi ställde typ. Vi ville ju bara byta tevespelet och få det överstökat men det gick tydligen inte så vi ska skicka tillbaka det och få pengar tillbaka. Men nu får vi inget svar på mejlen längre så vet inte hur det kommer sluta.

Så efter allt krångel så gick jag ner på Lekhörnan här i arvika istället skulle bara kolla priser och sånt. Sen kollade jag min ekonomi här hemma (mammas ekonomi för att vara exakt) Sen drog jag ner och köpte ett nytt wii. När jag kom hem och kopplade in det så var det helt dött. :P Så fick skynda mej ner. Kom dit 7 minuter innan det stängde och sa att det inte funkade. Så dom testade det och sen fick jag ett nytt. Men innan vi åkte hem med det så kollade dom i affären för säkerhets skull att det funkade och det gjorde det. :)

Sen blev det wii spelande hela kvällen igår med Emma och Christoffer. :) Vi gjorde fruktsallad också med vaniljglass till. :) Gott <3

Idag har jag spelat wii hela dagen. Mycket roligt men jobbigt är det.

Slog mitt läsar rekord igår också! Fortsätt så. :)



Ett sånt här har jag nu för er som vill veta. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag köpte också mitt på lekhörnan^^ tänkte egentligen köpa en vit men så fick man ju med massa extra med den svarta så det var lika bra att ta den :P nu ska jag bara gå och köpa en balance board nån dag ^^

2010-01-21 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0