charlottenberg.

Idag åkte jag till Charlottenberg med Christoffer för jag behövde kortbyxor. Känns som jag kanske borde flytta till Charlottenberg snart är ju ändå där varje dag eller nåt. :P men men. ^^ Blev iaf en tur in på bolaget och köpte lite cider så jag kan findricka lite. ^^ Måste till Lidl imorgon också och köpa massor med energidryck så jag har att blanda spriten med :) Sen köpte jag jeans shorts, ett zebra mönstrat linne och rosa solbrillor också! När jag inte har råd att handla så hittar jag alltid nåt att köpa men när jag har pengar så finns det aldrig nåt. :P

Kommentarer
Postat av: Melina

"När jag inte har råd att handla så hittar jag alltid nåt att köpa men när jag har pengar så finns det aldrig nåt. :P"



Så är det fan alltid :(

2010-07-19 @ 23:24:55
URL: http://giraffidjungeln.blogg.se/
Postat av: Marri

Tur att det inte är bara jag som har problem med sånt ^^ tihi!

2010-07-20 @ 07:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0