bakis

Är ganska bakis idag även fast jag inte drack så jätte mycket igår. :O

Var i Karlstad med Mamma igår. Fast vi var bara på Biltema för jag skulle köpa olja och lite grejer till bilen. Sen åkte vi till Pets i skåre och köpte en mal och 3 räkor till akvariet så dom kan få städa lite åt mej. ^^ har inte sett en enda räka sen igår när jag släppte i dom typ. Men dom kommer väl fram nån gång. ^^

På kvällen började vi supa lite hos simon och rökte vattenpipa och grejer. :) Sen åkte jag i juniors 240 cab. :) jag och Matte åkte med i en bonneville nåt varv också. ^^ Med en som jobbar på croconilen. ^^
Det var lite jobbigt att åka cab när det regnade också! och precis när vi bytte till bil med tak så slutade det såklart :P hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0