brygga

Igår var jag chaufför på juniors 740. började köra vid 18 eller nåt och slutade nån stans mellan 3 halv 4 så det blev rätt tidigt tycker jag. Men det var rätt skönt för jag mådde illa på slutet..

Vi gick in på brygga en sväng också men fan vad dåligt det var där! Det var ju massa folk fast dom flesta var ju typ 40+ och jag kände typ ingen där inne plus att jag var nykter och frös. ^^ Sen fick man ingen stämpel eller armband eller nåt så om man gick ut kunde man inte gå in igen. Så jävla dåligt det har blivit. ska inte gå dit igen förens typ hamnfesten tror jag!

Börjar fundera på att skaffa en orm också. Men jag vet inte vad jag ska ha för nån för jag vill inte ha någon tråkig majsorm eller nåt. ^^

men nu ska jag gå och sova så jag orkar gå upp imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0