Nära döden upplevelse!

Igår när jag åkte till Croconilen så höll jag på att dö typ. Helt plötsligt så kom det en älg och sprang ut ur skogen och ut på vägen framför min bil så jag fick bromsa som en galning och veja. Men jag klarade mej med en decimeter eller något sånt. Älgen typ hoppade runt och vände sej åt sidan för att han var så nära min bil. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag var då! Jag var helt säker på att jag skulle få älgen genom rutan! Usch! Efter att jag kom förbi älgen så såg jag att den sprang över vägen bakom bilen och jag var tvungen att stanna i vägkanten för jag bröt ju ihop av chocken så jag gråt jätte mycket och ringde mamma och pratade med henne tills jag hade lugnat mej lite. Skakade så mycket så jag kunde inte köra bil på en liten stund men när jag gjorde det sen så gick det bra.
När jag kom fram och berättade vad jag hade varit med om för dom i serveringen så började jag typ gråta för det var så svårt att berätta om det för jag var fortfarande chockad och skakade massa så dom tyckte synd om mej och bjöd på fika. :) Alla är så snälla där borta! Trivs så himla bra med all personal och djuren såklart. ^^

Igår blev det en ganska slapp dag där borta för jag och Linnea satt och kollade efter massa djur på datorn så det drog ut lite på tiden och sen typ när vi skulle sluta så satt vi och pratade om personalfesten som vi nog ska ha snart. ^^ Sen kom dom på att vi skulle festa idag också. :) Så jag ska till Linnea och Mikael sen och grilla och spela wii och grejer. :) Blir nog en trevlig kväll. hoppas jag inte träffar några fler älgar på vägen dit iaf. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0