Blubb

Har suttit och stirrat på skärmen i ca 5 minuter nu innan jag kom på nåt att skriva och det enda jag kom på att jag skulle skriva var ju om att jag inte kommer på nåt att skriva så igentligen har jag inte skrivit nåt än...

Det händer verkligen inget intressant i mitt liv så jag vet inte ens varför jag har en blogg. Vet inte vad jag ska med ett liv till heller eftersom inget någonsin händer. Men men.. Jag lever av någon konstig anledning.

Bara en vecka kvar nu också. Men jag är inge pepp på att fylla år just nu.. Speciellt inte 20. Tyvärr kan man ju inte välja när man ska fylla år så jag får väl göra det iaf då..

Såg en film på teve nyss föresten.. Det var nog det mest händelserika idag. Den hette iaf Uptown girls och jag tyckte den var bra faktiskt.. Dramakomedi var det om nån är intresserad.

En sak som jag funderar på är om det finns sol i storbrittanien? Alla filmer där ifrån är iaf molniga så antingen har dom typ ingen sol eller så väljer dom att filma när det är dåligt väder. Och alla bor i stenhus och dricker te där också.

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0