Elmia närmar sej.

Jag har just vaknat och har ont i halsen men jag hoppas att det bara är nu på morgonen för jag har ingen lust att bli sjuk lagom till Elmia! Vi ska dit på fredagen iår iaf. Men i år får inte lilla pärlan följa med. Vi vill inte riskera att inte komma fram haha. Så televerkarn stannar hemma! Vi ska ha juniors 740 istället och det är ju kanske inte så säkert att vi kommer fram med den heller. haha. Men vi får väl hoppas att det går bra.

jag fick aldrig tid att tömma akvariet igår heller så idag får jag nog ta tag i det annars kommer det inte bli gjort förens nästa vecka. Men först blir det iaf en god frukost innan jag börjar med sånt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0