This winter never ends..

Okej nu snöar det igen och det har gjort det ett tag nu och jag blir galen snart! Jag älskar snö och hatar en dålig och blöt vinter men den här tar aldrig slut ju! Global uppvärmning my ass heller. Jag tror nog mer på dom som tror att det kommer en ny istid snart.

Orkar inte gå och lägga mej än för då kommer jag bara vakna på morgonen och det finns inget att vakna till så jag sover hellre bort dagen. Men jag får väl lägga ändå snart för det finns inte direkt nåt att göra nu heller. Hatar att sova ensam också för då kommer alla tankar och jag hatar det. Önskar att man kunde radera vissa känslor. Då hade livet varit mycket enklare.

Men nu ska jag kolla på south park lite och sen sova. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0