Blä

Idag känns det som jag hellre skulle ligga kvar i sängen hela dagen och bara vara dryg. Har varit lite nere hela helgen nu. Utom när jag var ute i bil med christine, melina och kajsa. Det var kul :) idag ska jag kanske rida och sen ska jag klippa mej och om jag orkar ska jag städa åt rupert hade jag tänkt. Skulle även behöva åka ner och köpa mat till ormarna idag för det är helt slut. Måste även gå upp i storleken på maten till honan för hon växer så det knakar :) nej nu måste jag rava mej upp ur sängen så jag hinner med allt jag behöver göra.

Kommentarer
Postat av: [SJUKA TANKE]

Hej!

Sprid din blogg via oss, genom att ladda upp dina sjukaste tankar. Varje publicerad tanke länkas tillbaka till dig.

Har du inga galna tankar på lager? Gå in och läs andras och uttryck dina åsikter angående dessa, "Gilla" även din favorit-tanke för att rösta fram veckans bästa tänkare.

Du har inget att förlora, enbart läsare att vinna!

2010-11-15 @ 11:08:36
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: [SJUKA TANKE]

Hej!

Sprid din blogg via oss, genom att ladda upp dina sjukaste tankar. Varje publicerad tanke länkas tillbaka till dig.

Har du inga galna tankar på lager? Gå in och läs andras och uttryck dina åsikter angående dessa, "Gilla" även din favorit-tanke för att rösta fram veckans bästa tänkare.

Du har inget att förlora, enbart läsare att vinna!

2010-11-15 @ 11:09:45
URL: http://sjukatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0