Jobb

nu har jag kommit hem från min buisness trip. haha. Har jobbat hela helgen iaf. Det var sjukt stressigt i lördags och ormar som skulle krångla och skit! Jag var helt slut efter det. Och imorse hade jag lust att bara somna om och sova bort halva dagen.

kom hem för typ 1 timme sen och köpte med pizza på vägen hem. Så nu har jag ätit den och nu sitter jag och är glad för Janne långben the movie är på teven nu. ^^ Kan den ju typ utantill eftersom jag har sett den typ lika många gånger som jag sett Hitta Nemo vilket säkert är mer än 20. ^^ Men jag kan se denna hur många gånger till som helst! Nu ska jag bara slappa med dator och teve ett tag och duscha om jag orkar. ^^ Imorgon ska jag nog rida tror jag. Är grymt sugen på det iaf.

Nu ska jag fortsätta se på filmen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0